Saadet Partisi İstanbul İl Başkanı Ömer Faruk Yazıcı, kongrenin ardından Twitter hesabından yaptığı açıklamada, Ender Esiner'e teşekkür ederek, Kemal Aygün'e başarılar diledi. Yazıcı, açıklamasında şu ifadeleri kullandı:"Ülkemizin en yüksek nüfuslu ilçesi olan Esenyurtumuzun 4. Olağan Kongresini büyük bir heyecan ve coşku içerisinde tamamladık. Bugüne kadar azim ve gayretle yürüttüğü İlçe Başkanlığını devreden Ender Esiner Bey’e teşekkür ediyor, görevi devralan Kemal Aygün Bey’e başarılar diliyorum."





























