Küçükçekmecemizin önemli sivil toplumdan biri olan Küçükçekmece Sivaslılar Derneği Başkanı Hüseyin Yıldız, Yeni Küçükçekmece ilçe kaymakamı Mustafa Anteplioğlu'na nezaket ziyaretinde bulundu. Ziyarette dernek başkanı Yıldız, Kaymakam Anteplioğlu'na makamında yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulundu.Ziyaret sırasında Mustafa Anteplioğlu, Dernek Başkanı Hüseyin Yıldız ve beraberindeki dernek üyelerini sıcak bir şekilde ağırladı. Karşılıklı iyi dileklerin ardından Başkan Yıldız, Derneğin faaliyetleri ve ilçenin sosyal, kültürel ve ekonomik yaşamın katkıları hakkında bilgi verdi. Ayrıca ilçenin potansiyelini değerlendirdiler ve daha iyi bir Küçükçekmece için işbirliği fırsatlarını tartıştılar.Kaymakam Mustafa Anteplioğlu, ziyaretten keyif alarak dernek üyelerine teşekkür etti. İlçenin katkı sağlayacağını her türlü işbirliğine açık olduğunu belirtti.
































