Küçükçekmece Sinop Spor Kulübü Başkanı Rafet Orhan, İstanbul'da yaşayan Sinoplu hemşehrilerine ve Sinop'lu olan tüm gurbetçilere çağrıda bulundu ve duygu dolu bir mesaj iletti.
Rafet Orhan, ''İstanbuldaki Sinop'lu STK temsilcilerine çağrımdır.Gurbette Sinop'luların sosyal faaliyetlerini yürüten, Memleketinin gurbette sesi olduğunu iddia eden, hemşehrilerimizin iyi gününde,kötü gününde yanında olan, onlarla hemhal olan, dernek tüzüklerinde amaçları Sinop tanıtımına, turizmine hizmet edeceğini belirten ,yer veren, bütün dernek yöneticilerimize , Sinop'un tanıtımına ve turizme katkı sağlamalarını istiyorum ''dedi.
Gurbette yaşayan Sinop'luların sesi olduğunu ifade eden Başkan Rafet Orhan, hemşehrilerinin her zaman yanında olduğunu vurguladı. Sinop'u ve Sinoplu gençleri desteklemek için ellerinden geleceklerini dile getiren Orhan, tüm dernek yöneticilerini, iş adamlarını ve gençlerini, Küçükçekmece Sinop Spor'un yanında kalmaya davet etti.
Başkan Rafet Orhan ,1977 yılında başlayan Küçükçekmece Sinop Spor'umuzu yeşil sahalarda yalnız bırakmayalım. Bu hareketin artık büyüdüğünü ve Türkiye'nin dört bir yanında Sinop bayrağını dalgalandırmaya devam ettiğini söyledi. Orhan, "Güzel Sinop'umuzun armasını vatanımızın en ücra köşelerinde bir güneş gibi patlatalım" diyerek tüm Sinoplu hemşehrilerini birlik olmaya çağırdı.
Küçükçekmece Sinopspor, Ziraat Türkiye Kupası 1. Eleme Turu eşleşmeleri de 27 Eylül Çarşamba günü Sultanbeyli Belediye Spor'a konuk olacak. Sarı-lacivertliler tarihinde ilk kez Ziraat Türkiye Kupası'nda taraftarının önüne çıkacak olan Küçükçekmece Sinopspor deplasmanda galip gelerek bir üst tura yükselmeyi hedefliyor.
Rafet Orhan, ''İstanbuldaki Sinop'lu STK temsilcilerine çağrımdır.Gurbette Sinop'luların sosyal faaliyetlerini yürüten, Memleketinin gurbette sesi olduğunu iddia eden, hemşehrilerimizin iyi gününde,kötü gününde yanında olan, onlarla hemhal olan, dernek tüzüklerinde amaçları Sinop tanıtımına, turizmine hizmet edeceğini belirten ,yer veren, bütün dernek yöneticilerimize , Sinop'un tanıtımına ve turizme katkı sağlamalarını istiyorum ''dedi.
Gurbette yaşayan Sinop'luların sesi olduğunu ifade eden Başkan Rafet Orhan, hemşehrilerinin her zaman yanında olduğunu vurguladı. Sinop'u ve Sinoplu gençleri desteklemek için ellerinden geleceklerini dile getiren Orhan, tüm dernek yöneticilerini, iş adamlarını ve gençlerini, Küçükçekmece Sinop Spor'un yanında kalmaya davet etti.
Başkan Rafet Orhan ,1977 yılında başlayan Küçükçekmece Sinop Spor'umuzu yeşil sahalarda yalnız bırakmayalım. Bu hareketin artık büyüdüğünü ve Türkiye'nin dört bir yanında Sinop bayrağını dalgalandırmaya devam ettiğini söyledi. Orhan, "Güzel Sinop'umuzun armasını vatanımızın en ücra köşelerinde bir güneş gibi patlatalım" diyerek tüm Sinoplu hemşehrilerini birlik olmaya çağırdı.
Küçükçekmece Sinopspor, Ziraat Türkiye Kupası 1. Eleme Turu eşleşmeleri de 27 Eylül Çarşamba günü Sultanbeyli Belediye Spor'a konuk olacak. Sarı-lacivertliler tarihinde ilk kez Ziraat Türkiye Kupası'nda taraftarının önüne çıkacak olan Küçükçekmece Sinopspor deplasmanda galip gelerek bir üst tura yükselmeyi hedefliyor. 































