Küçükçekmece Sinopspor Kulüp Başkanı Rafet Orhan, konuşmasında başarının tüm ekibin ve futbolcuların ortak başarısı olduğunu vurguladı. İlerleyen dönemlerde hedeflerinin 2. Lig olduğunu belirten Orhan, Küçükçekmece Belediye Başkanı Kemal Çebi'nin takıma büyük destek verdiğini ve onursal başkanları olduğunu ifade etti. Orhan, taraftarları mutlu edecek sonuçlara imza atacaklarını ve ilçeye hizmet etme amacıyla yola çıktıklarını söyledi.Küçükçekmece Belediye Başkanı Kemal Çebi ise sporun birleştirici bir dil olduğunu ve siyasetten uzak tutulması gerektiğini belirtti. Küçükçekmece Sinopspor yönetimini tebrik eden Çebi, ilçenin 1 milyonu aşan nüfusuyla profesyonel bir futbol takımına sahip olmasının önemli olduğunu vurguladı. Çebi, başkan Rafet Orhan'ın 2. Lig hedefine inandığını ve destek olacaklarını ifade etti.Şampiyonluk balosuna Türkiye Amatör Spor Kulüpleri Konfederasyonu Yönetim Kurulu Genel Başkanı ve TFF İcra Kurulu Üyesi Ali Düşmez de katılarak şampiyonluk kupasını Küçükçekmece Sinopspor takımına verdi.Konuşmalar ve kupa töreninin ardından ünlü sanatçı Metin Şentürk, sarı-lacivertli taraftarları eğlenceli bir gece geçirmek için birbirinden güzel şarkılar ve türkülerle coşturdu.
SPOR
Yayınlanma: 17 Haziran 2023 - 19:51
Küçükçekmece Sinopspor, 3. Lig şampiyonluğunu kutlamak için bir şampiyonluk balosu düzenledi.
Küçükçekmece Sinopspor, yeni sezonda mücadele edeceği 3. Lig şampiyonluğunu kutlamak için bir şampiyonluk balosu düzenledi. Baloya, Küçükçekmece Nikah Salonu'nda birçok önemli konuk katıldı. Katılımcılar arasında Küçükçekmece Belediye Başkanı Kemal Çebi, TASK ve İstanbul Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu Genel Başkanı Ali Düşmez, siyasi parti temsilcileri, dernek başkanları, medya mensupları, kulüp temsilcileri, başkan Rafet Orhan, yöneticiler, teknik ekip ve futbolcular yer aldı.
SPOR
17 Haziran 2023 - 19:51

































