Almanya’da yapılan araştırmada Berlinliler'in yüzde 43'ünün koronavirüs salgını sürecinde 9 ayda 9 ton kilo aldığı ortaya çıktı.Almanya’da koronavirüs (Kovid-19) salgınını kontrol altına almak için uygulanan tedbirler süresince Berlinlerin kilo aldığı ortaya çıktı.“Kovid-19 salgınında nüfusun sağlık durumu” adlı araştırmaya göre, pandeminin birçok insanın günlük yaşamını alt üst ettiği ifade edildi.Araştırmada, iş yerleri ve spor salonlarının kapalı olması nedeniyle eve kapanana insanların atıştırma ve sağlıksız beslenmeye başladığı kaydedildi.Obezite ve Covid-19... 'Ateşe benzin dökmek gibi' BERLİNLİ 9 AYDA 9 TON KİLO ALDI Araştırmada, Berlinliler'in yüzde 43'ü ortalama 5,5 kilo alındığı hesaplandı. Bu kapsamda Berlinlilerin salgın döneminde 9 ayda 9 ton kilo aldığı saptandı.Araştırma sonuçlarında düşük gelir grubu ailelerin çocuklarında kilo artışı daha fazla gözlendiği açıklandı. 14 yaş altı grubu çocukların sadece yüzde 14‘ünde kilo artışı gözlendiği bildirildi.Ancak düşük gelir grubu ailelerin okulu bitirme tehlikesi yaşayan 10 yaş üstü çocukların yüzde 23’ünün kilo aldığı bilgisi paylaşıldı.Boris Johnson: En sevdiğim sağlıklı yiyecek kebap! Kripto Para Piyasaları için BigparaKripto Para Piyasaları için Bigpara
DÜNYA
Yayınlanma: 19 Mart 2021 - 19:02
Kovid-19 hepimize kilo aldırdı... Yapılan araştırmaya göre Berlinliler 9 ayda 9 ton kilo aldı
Koronavirüs salgınının hayat tarzımızda yol açtığı değişiklikler yüzünden çoğumuz kilo almaya başladık. Uzmanlar hareketsizlik sonucu alınan kilolar konusunda uyarı yaparken Almanya'da yapılan bir araştırma durumun vahametini gözler önüne serdi.
DÜNYA
19 Mart 2021 - 19:02
































