Elektrik dağıtım şirketlerinin, müşteri odaklı hizmet sunmaları, insan sağlığına ve ihtiyaçlarına saygı göstermeleri, işlerini etik ve adaletli bir şekilde yürütmeleri önemlidir.İstanbul Elektrik Teknisyenleri Odasına kayıtlı yetkili fen adamı Kamil İlter, müşterisinin sayacını almak için BEDAŞ'a müracaat yaparak sayaç alma işlemi yapması için 2. Bölge Müdürlüğüne gitmesi istendi. Ancak Kamil İlter, sağlık sorunu nedeniyle Sefaköy 2. Bölge Müdürlüğü'ne gidemeyeceğini belirterek, üyesi olduğu İstanbul Elektrik Teknisyenleri Odasına konuyu bildirerek odayı BEDAŞ'tan sayaç almak için yetkilendirmiştir. Bunun üzerine İstanbul Elektrik Teknisyenleri Odası Başkanı, sayaç alması için yönetim kurulu üyesi bir arkadaşını görevlendirmiştir. Arkadaşı, 2. Bölge Müdürlüğüne giderek sayaç alma işlemini gerçekleştirmek istemiştir. Ancak BEDAŞ yetkilileri, yetkili fen adamı Kamil İlter olmadan sayacı vermeyeceklerini belirterek bu isteği kabul etmemiştir. Bu duruma rağmen hasta ve yatağa bağlı olan Kamil İlter'in gelmesini talep etmişlerdir. Bunun üzerine hasta Kamil İlter, kuruma getirilerek sayaç işlemi gerçekleştirilmiştir.İstanbul Elektrik Teknisyenleri Odası Başkanı Haluk Bozali'nin bu olaya ilişkin yaptığı açıklama, insanların sağlık ve güvenliğine gösterilen duyarsızlığı kınaması takdire şayandır. Sağlık sorunları olan kişilere yönelik insancıl ve anlayışlı bir yaklaşım sergilenmesi, kurumların itibarını ve güvenilirliğini artıracaktır.İstanbul Elektrik Teknisyenleri Odası Başkanı Haluk Bozali, BEDAŞ’ın yetkili fen adamı ve hasta olan üyesi Kamil İlter’e yönelik muamelesini kınadı. Sosyal medyadan duruma tepkisini dile getiren İSTETO Başkanı Haluk Bozali, “BEDAŞ’ı üyemize ve biz yetkili fen adamlarına karşı tutumundan dolayı kınıyoruz. Sayaç alma işlemi için oda olarak bütün sorumluluğu kabul etmemize rağmen üyemiz Kamil İlter abimiz gelmeden veremeyeceklerini ifade ettiler kendisini mecburen hava tüpü ile beraber getirmek zorunda kaldık. Yetkili fen adamlarına karşı bu insanlık dışı tavrı kabul etmiyor, BEDAŞ’ı sağduyuya davet ediyoruz . İnsanların sağlığı her şeyden önemli olmasına rağmen burada inisiyatif alamayan BEDAŞ yöneticilerini Allah’a havale ediyorum.” ifadelerini kullandı. Fen adamın yetkisini hiçe sayıp işlem yapmayan BEDAŞ’ın hasta yatağından kaldırdığı Kamil İlter’in oksijen tüpüyle kuruma getirildi anlar sosyal medyada da tepki gördü. Bedaş’ın muamelesine yönelik gösterilen tepkilerden bazıları şöyle:- Kurumsal olan Bedaşın insanlık düzeyinde 21 yüzyılda böyle bir zulüm yapması etik değil yazıktır.- Yetki kartımı hiç kullanmadan iptal ettiğim lanet bir kurumdur Bedaş, özelleştirme adı altında sırtlanlara peşkeş çekilen kurumlar, oligarşi özentisiyle hareket etmekte fen adamlarına eşek muamelesi yapmaktadır..! Bu bağlamda körler sağırlar birbirini ağırlamaya devam etmektedir..!- Bedaş’ı bu izansız tutumundan dolayı kınıyorum.- Buda bir BEDAŞ faciası, yazıklar olsun bu koca bir ayıp.Konuya ilişkin BEDAŞ’tan henüz bir açıklama yapılmadı.
AİLE ve YAŞAM
Yayınlanma: 31 Temmuz 2023 - 23:40
BEDAŞ ;Oksijen Tüplü Hastaya Adeta Zülüm Etti...
BEDAŞ ; hasta kişinin sağlık durumunu göz ardı ederek sayaç alma işlemi için hasta yatağından kaldırılması, kurumun insan odaklı ve duyarlı bir yaklaşım sergilemediğini gösteriyor. Sağlık sorunları olan insanların ihtiyaçlarına uygun düzenlemeler yapılması ve onların sağlık ve güvenliği için hassasiyet gösterilmesi büyük önem taşır. hasta yatağına bağlı Kişiyi BEDAŞ tarafından yatağından kaldırılarak sayaç alması için kuruma gitmek zorunda bırakılması oldukça üzücü ve insani bir durumdur.
AİLE ve YAŞAM
31 Temmuz 2023 - 23:40
































