Küçükçekmece Sinopspor Kulüp Başkanı Rafet Orhan, TFF 2. Lig için startı Abant Vonresort Otel'den yaptıklarını ve sezon sonunda yine burada, bu kez 2. Lig'e çıkışlarını kutlayacaklarını söyledi.
Başkan Rafet Orhan, yaptığı açıklamalarda şu sözlere yer verdi: "Biz spor adamlarıyız, nereden geldiğimize kadar sporu yedi kişinin yanında sizlerin yanında olmaya ve destek çabalarımızı gösteriyoruz. Sizlerin karakteri, sizlerin bu dürüstlüğü iki camianın da canlı olarak ortaya çıkıyor. Biz bugün burada Adana 1954 FK ve Küçükçekmece Sinopspor'un TFF 2. Lig'e çıkışının startını vermiş bulunmaktayız.Allah'ın izniyle sezon sonunda bu mutluluk Menderes Kutlu başkanımız, Düzcespor'un geçmiş dönem Kulüp Başkanı Gökhan Kapoğlu ile birlikte iki takımının teknik ekibi ve futbolcularıyla burada TFF 2. Lig'e çıkışımızı kutlamak için bir araya gelecekiz. Bu gece ne kadar güzel oldu, öyle değil mi? Umarım ligin sonunu da bu güzelliklerle getirmiş olabiliriz. Onun iki camiaya da başarılar diliyorum, yollarımız açık olsun inşallah." dedi.
Başkan Rafet Orhan, yaptığı açıklamalarda şu sözlere yer verdi: "Biz spor adamlarıyız, nereden geldiğimize kadar sporu yedi kişinin yanında sizlerin yanında olmaya ve destek çabalarımızı gösteriyoruz. Sizlerin karakteri, sizlerin bu dürüstlüğü iki camianın da canlı olarak ortaya çıkıyor. Biz bugün burada Adana 1954 FK ve Küçükçekmece Sinopspor'un TFF 2. Lig'e çıkışının startını vermiş bulunmaktayız.Allah'ın izniyle sezon sonunda bu mutluluk Menderes Kutlu başkanımız, Düzcespor'un geçmiş dönem Kulüp Başkanı Gökhan Kapoğlu ile birlikte iki takımının teknik ekibi ve futbolcularıyla burada TFF 2. Lig'e çıkışımızı kutlamak için bir araya gelecekiz. Bu gece ne kadar güzel oldu, öyle değil mi? Umarım ligin sonunu da bu güzelliklerle getirmiş olabiliriz. Onun iki camiaya da başarılar diliyorum, yollarımız açık olsun inşallah." dedi. 
































