İsrail Kamu Yayın Kuruluşunda (KAN) yer alan habere göre, Tel Aviv yönetiminin elinde son kullanım tarihi yaklaşan 800 bin COVID-19 aşısı bulunuyor. Başka ülkelerden talep gelmemesi durumunda İsrail Sağlık Bakanlığı bu aşıları imha etmek zorunda kalacak. Haberde İsrail'in elindeki aşıların hangi firmaya ait olduğu belirtilmese de Tel Aviv yönetimi BioNTech-Pfizer aşısı almıştı. Son kullanım tarihi yaklaşan aşıları Filistin ile takas etmek istemişti İsrail, 18 Haziran'da son kullanım tarihi yaklaşan COVID-19 aşılarını Filistin ile takas etme konusunda anlaşmıştı. Anlaşma kapsamında İsrail, elindeki 1 milyondan fazla BioNTech-Pfizer aşısını Filistin'e teslim edecekti. Karşılığında ise Filistin’in BioNTech-Pfizer’dan eylül ve ekimde alacağı aşılar İsrail’e gönderilecekti. Filistin yönetimi, İsrail'in vereceği aşıların son kullanım tarihinin kısa sürede dolacağı gerekçesiyle anlaşmayı iptal etmişti.
DÜNYA
Yayınlanma: 29 Haziran 2021 - 15:51
İsrail başka ülke almazsa son kullanma tarihi yaklaşan 800 bin COVID-19 aşısını imha edecek
Son Dakika Dünya Haberleri - İsrail'in, başka ülkelerden talep gelmemesi halinde elindeki son kullanma tarihi yaklaşan 800 bin yeni tip koronavirüs aşısını imha etmek zorunda kalacağı bildirildi.
DÜNYA
29 Haziran 2021 - 15:51
































